اخبار دنیای فیلم و سریال

آخرین اخبار فیلم و سریال و معرفی بهترین فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن را در این وبلاگ بخوانید

اخبار دنیای فیلم و سریال

آخرین اخبار فیلم و سریال و معرفی بهترین فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن را در این وبلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

میمی یک فیلم کمدی هندی زبان محصول 2021 به کارگردانی لاکسمن اوتکار است که نویسندگی فیلم را با روهان شانکار همکاری کرده است. بازسازی فیلم مراتی Mala Aai Vhhaychy! (2011) توسط Samruddhi Porey، به طور مشترک توسط دینش ویژان و تحت عنوان Maddock Films و Jio Studios تولید می‌شود و کریتی سانون در نقش یک زن جوان که تصمیم می‌گیرد برای یک زوج خارجی مادر جایگزین شود، بازی می‌کند. پانکاج تریپاتی، سای تامهنکار، مانوج پهوا، سوپریا پاتاک، ایولین ادواردز و آیدان واتاک در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

معرفی فیلم میمی 2021

میمی یکی از فیلم های هندی در سال 2021 است که بیشتر در مانداوا، چورو و جیپور فیلمبرداری شده. موسیقی متن توسط A. R. Rahman ساخته شده است و شعر توسط Amitabh Bhattacharya. فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط آکاش آگاروال و مانیش پرادهان انجام شد که دومی آنها فیلم هندی قبلی اوتکار، لوکا چوپی را نیز تدوین کرده بود، که سانون نیز نقش اصلی را بازی کرده بود.

این فیلم یکی از برترین عناوین بالیوود در سال ها اخیر می باشد (برای مطالعه مثاله بهترین فیلم های سینمای هند به پلازا سر بزنید) که پس از اکران‌های در سینما به دلیل همه‌گیری COVID-19، Mimi بعداً برای اکران دیجیتالی از طریق سرویس‌های استریم نتفلیکس و JioCinema برنامه‌ریزی شد. با این حال، فیلم در تاریخ 26ام از طریق پلتفرم‌ها منتشر گردید. جولای 2021، چهار روز قبل از اکران برنامه ریزی شده به ناگهانی توسط جیو سینما منتشر شد و وارد سایت های تورنت شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها بازی Sanon و Tripathi را ستودند، و بسیاری این نقش را به عنوان بهترین بازی حرفه ای Sanon اعلام کردند، اما فیلم را به دلیل طرح فیلمنامه ساده ی آن مورد انتقاد قرار دادند.

معرفی فیلم های سینمایی هندی خنده دار

داستان فیلم mimi

جان و سامر یک زوج آمریکایی هستند که نمی توانند باردار شوند و در جستجوی یک رحم جایگزین به راجستان سفر می کنند. آنجا در شهری با میمی راتود، یک رقصنده محلی و هنرپیشه مشتاق روبرو می شوند و احساس می کنند که او مادر جایگزین مناسبی برای فرزندشان خواهد بود. آنها یک راننده تاکسی محلی بانو پراتاپ پاندی را متقاعد می کنند تا میمی را به عنوان جانشین آنها با وعده 20 لک روپیه (27000 دلار آمریکا) استخدام کند. میمی که آرزوی ستاره شدن در بالیوود را دارد و به بمبئی می رود اما توانایی مالی لازم برای تعقیب رویاهای خود را ندارد، پس از تردید اولیه موافقت می کند. روش IVF موفقیت آمیز است و میمی از جان و فرزند سامر باردار می شود. میمی برای اینکه بارداری را از پدر و مادرش پنهان کند، دروغ می گوید و به آنها می گوید که برای فیلمبرداری یک فیلم به مدت 9 ماه به بمبئی می رود. او زندگی را با دوستش شاما آغاز می کند. جان و سامر از بانو می خواهند تا زمانی که میمی باردار است از او مراقبت کنند.

چند ماه بعد، یک معاینه معمولی نشان می دهد که فرزند متولد نشده میمی مبتلا به سندرم داون است. این خبر جان و سامر را ویران می کند و آنها ناگهان به ایالات متحده می روند و به بانو او می گویند که دیگر بچه را نمی خواهند و به میمی پیشنهاد می کنند آن را سقط کند. با اطلاع از این موضوع، میمی ناامید می شود اما ایده سقط جنین را رد می کند و تصمیم می گیرد کودک را نگه دارد. میمی که اکنون به وضوح باردار است، به خانه برمی‌گردد و وقتی از پدر بچه پرسیده می‌شود به دروغ می‌گوید که بچه متعلق به بانو است. این موضوع مشکلات خاص خود را ایجاد می کند، زیرا بانو همسری در دهلی دارد که ماه ها او را ندیده است. میمی پسری سالم به دنیا می‌آورد که نامش را راج می‌گذارد و فاش می‌کند که نتیجه آزمایش قبلی نادرست بوده است و همچنین به دلیل پوست روشن کودک، که شبیه والدین بیولوژیکی فرضی او نیست، کنجکاوی و گیجی را در میان مردم برانگیخته است، و او را به یک شگفتی مورد تحسین محلی تبدیل می‌کند. . وقتی همسر و مادر بانو در راجستان در خانه میمی ظاهر می شوند، هرج و مرج و سردرگمی به وجود می آید. در نهایت، میمی در مورد رحم اجاره ای صحبت می کند و فرزندش توسط والدین و خانواده اش پذیرفته می شود.

بررسی بهترین آثار کمدی بالیوود

بازیگران فیلم هندی می می 2021

  • کریتی سانون در نقش میمی مان سینگ راتود/چند: رقصنده و بازیگر شهری کوچک با رویاهایی که در صنعت فیلمسازی بزرگ شود و جانشین و مادرخوانده راج
  • پانکاج تریپاتی در نقش بانو پراتاپ پاندی/نواز الدین (ناصرالدین): یک راننده حرفه ای، شوهر رخا، دوست میمی و عموی خوانده راج
  • سای تامهنکار در نقش شاما: بهترین دوست میمی و عمه خوانده راج
  • جیکوب اسمیت در نقش راج راثور (4 ساله): پسر خوانده میمی و پسر بیولوژیکی سامر و جان
  • Atmaja Pandey در نقش Rekha Pandey: همسر بانو
  • Nutan Surya در نقش Kaikeyi Pandey: مادر بانو
  • آماردیپ جها در نقش آما، خواهر شوبها
  • شیخ اسحاق محمد در نقش عاطف علم، شاگرد معن سینگ
  • پانکاج جها در نقش دلشاد احمد
  • ناروتام بین در نقش خیاط فاروخ شیخ
  • مانوج پهوا در نقش مان سینگ راتود: شوهر شبها و پدر میمی
  • سوپریا پاتاک در نقش شوبه راتوره: همسر مان سینگ و مادر میمی
  • ایولین ادواردز در نقش سامر راجر: همسر جان، مادر بیولوژیکی راج و مادر خوانده تارا
  • آیدان واتوک در نقش جان راجر: شوهر سامر، پدر بیولوژیکی راج و پدرخوانده تارا
  • جایا باتاچاریا در نقش دکتر آشا دسای: دکتر میمی و سامر
  • گیان پراکاش در نقش مولوی پراتاپ، پدر شاما
  • آنیل باگوات در نقش وکیل آشوک بهارادواج
  • ندیم خان در نقش جولی سینگ

معرفی فیلم هندی کمدی mimi 2021

 

سخن آخر

این فیلم پس از اکران پرحاشیه خود و خبرسازی های فراوان از طریق نتفلیکس، نظرات گوناگونی از منتقدین دریافت کرد. اگر به دنبال تماشای برترین فیلم و سریال های ایران و جهان هستید، اینجا کلیک کنید.

 

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • faranak soltani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی