اخبار دنیای فیلم و سریال

آخرین اخبار فیلم و سریال و معرفی بهترین فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن را در این وبلاگ بخوانید

اخبار دنیای فیلم و سریال

آخرین اخبار فیلم و سریال و معرفی بهترین فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن را در این وبلاگ بخوانید

  • ۰
  • ۰

در این مطلب سعی داریم به معرفی بهترین فیلم های 2020 اشاره کنیم. این عناوین از پرطرفدارترین فیلم های 2020 لقب گرفتند. در ادامه با معرفی بهترین فیلم های 2020 در ژانر درام و رمانتیک همراه ما باشید.

فیلم های 2020

در سال 2020 ما با عناوینی چون تنت ساخته کریستوفر نولان، فیلم آقایان ساخته گای ریچی و... که شاید به پشتوانه نام کارگردان خود به اندازه کافی دیده شدند رو به رو بودیم. اما در ادامه این مطلب شما را با بهترین فیلم های 2020 آشنا می کنیم که با وجود کمتر شناخته شدن آن، قطعا ارزش دیدن را دارند. در ادامه همراه ما باشید.

بهترین فیلم های 2020 که قطعا ارزش دیدن را دارند

 فیلم شرلی 2020 (Shirley)

بهترین فیلم های ۲۰۲۰کمتر مخاطب سینما و تلویزیون را خواهید یافت که الیزابت ماس را نشناسد؛ ملکه دوران طلایی سریال‌ها که با هنرنمایی در آثاری چون Mad Men، Top of the Lake و The Handmaid’s Tale شناخته می‌شود. ماس در دنیای سینما نیز موفق بوده و با بازی در فیلم‌های خوش‌ساختی چون The Invisible Man و The Square، جایگاه خود را به عنوان بازیگری تاثیرگذار تثبیت کرده است. جدیدترین فیلم ماس، درامی تاریخی بر اساس زندگی شرلی جکسون، نویسنده مشهور کتاب‌های ترسناک و مرموز، بوده و نمایشی تحسین برانگیز از قابلیت‌های او به عنوان یک بازیگر به حساب می‌آید که یکی از بهترین فیلم های 2020 را نیز برای مخاطبان سینما رقم زد. از جمله دیگر هنرپیشگان این اثر می‌توان به مایکل استولبارگ، لوگان لرمن و اودسا یانگ اشاره کرد. فیلم Shirley را می‌توان در میان بهترین فیلم های ۲۰۲۰ قرار داد و تماشای آن را به علاقه‌مندان به آثار درام توصیه می‌کنیم. برای مشاهده لیست دیگر عناوین بهترین فیلم های 2020 می توانید به این مطلب مراجعه نمایید.


فیلم سینمایی عاشقانه Emma – اما

فیلم اما / فیلم های عاشقانه 2019 آمریکایی

تاریخ اکران: 14 فوریه 2020 (25 بهمن 1398)
امتیاز IMDB : نمره 6/7 از 10
بازیگران: آنیا تیلور-جوی، جانی فلین و بیل نای
رمان معروف جین آستین به نام اما بار دیگر به روی صحنه می‌رود. فیلم اما به کارگردانی آتم د وایلد بر اساس رمان معروف اما اثر جین آستین ساخته شده است. فیلم عاشقانه جدید خارجی درباره اما وود هوس دختر جوان و ثروتمندی است که به دلیل رفتارهای نابه‌جا و نامناسبش باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. این رمان کلاسیک بارها و بارها سوژه فیلمنامه‌نویسان شده است. به عنوان مثال در سال 1996 فیلمی به همین نام با بازی گوئینت پالترو و کارگردانی داگلاس مک‌گراث ساخته شده است. همچنین در سال 2009 شبکه بی‌بی‌سی اقدام به ساخت سریال اما کرد که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شد. این بار و در 14 فوریه 2020  بار دیگر داستان اما در ژانر کمدی-درام با بازی آنیا تیلور-جوی به روی پرده سینما رفت.


فیلم درام عاشقانه Premature – نارس

فیلم نارس / فیلم های عاشقانه 2020

تاریخ اکران: 21 فوریه 2020 (2 اسفند 1398)
امتیاز IMDB : نمره 6/2 از 10
بازیگران: زورا هووارد، جاشوآ بون، میشل ویلسون و الکسیس ماری وینت
شاید بسیاری از ما بهترین فیلم های عاشقانه تاریخ را با عناوینی چون تایتانیک، برباد رفته و یا کازابلانکا به خاطر می آوریم. اما در سال 2020 نیز ما فیلم های مورد قبولی در ژانر رامنتیک شاهد بودیم.
فیلم عاشقانه جدید خارجی نارس، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2020 است که برای اولین بار در سال 2019 و در جشنواره سان دنس به نمایش در آمد و با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد. همین استقبال خوب باعث شد تا همه برای اکران عمومی این فیلم در فوریه 2020 لحظه‌شماری کنند. داستان این فیلم عاشقانه 2020، درباره دختری هفده ساله به نام آینا است که در یک شب تابستانی با موسیقی‌دان جذابی به نام آیزا آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد تابستان را با او بگذراند. درست مانند تمامی عشق‌های جوانی، این حرارات و شور جای خود را به حسادت و بدگمانی می‌دهد و به زودی عواقب این رابطه آشکار می‌گردد. علاوه بر این آینا باید خودش را برای ورود به دنیای بزرگسالان آماده کند که این موضوع با سختی‌های فراوانی همراه است.

راتن تومیتوز با بررسی نقدهای اولیه فیلم بیان کرد که 94 درصد از نقدها تاکنون مثبت بوده‌اند.


فیلم عاشقانه جدید خارجی Rebecca – ربکا

فیلم های عاشقانه 2020 خارجی


تاریخ اکران: 21 اکتبر 2020 (30 مهر 99)
بازیگران:لی‌لی جیمز،آرمی همر، کریستن اسکات توماس و تام گودمن
فیلم عاشقانه 2020 ربکا، فیلمی بر اساس رمان معروف دافنه دوموریه به نام ربکا نوشته سال 1938 است. کارگردانی این اثر رومانتیک – معمایی به عهده بن ویتلی بوده است و امتیاز پخش آن در اختیار شرکت نتفلیکس قرار دارد. ربکا یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های نتفلیکس است که قرار است در  ماه جاری به اکران برسد.

فیلم خارجی عاشقانه جدید ربکا داستان زنی ساده و بی‌تحربه را روایت می‌کند که به ارباب خود یعنی آقای دو وینتر علاقه‌مند شده و درگیر ماجرایی عاشقانه با او می‌شود و به درخواست ازدواج آقای دووینتر پاسخ مثبت می‌دهد. با نقل مکان آقا و خانم دووینتر به قلعه آبا و اجدادی خاندان دو وینتر، آنان تلاش می‌کنند تا زندگی تازه‌ای را آغاز کنند اما زن جوان در می‌یابد که سایه سنگینی روی زندگی او، همسرش و تمام ساکنان و خدمتکاران این قلعه افتاده است و آن چیزی نیست به جز خاطرات گذشته و روح همسر سابق آقای دووینتر یعنی ربکا. ربکا همسر اول آقای دووینتر و زنی فاسد بوده است که با خودکشی عجیبی به زندگی خود پایان داده است اما با گذشت سال‌ها هنوز هم سایه حضور او در زندگی آقای دووینتر سنگینی می‌کند.

سینمایی عاشقانه امریکایی The High Note – نت بالا

فیلم سینمایی خارجی جدید عاشقانه

تاریخ اکران: 29 می 2020 (9 خرداد 99)
امتیاز IMDB : نمره 6/3 از 10
بازیگران: داکوتا جانسون، تریسی الیس، کلوین هریسون
فیلم The High Note در ژانر عاشقانه- کمدی و درام، محصول سال 2020 کشور آمریکا و به کارگردانی نیشا گانترا است.

این فیلم عاشقانه 2020 داستان دختری به نام مگی را روایت می‌کند که سال‌ها به عنوان دستیار خواننده‌ای افسانه‌ای به نام گریس فعالیت کرده است و علاوه بر هماهنگی و انجام امور او در کار موسیقی نیز به گریس کمک می‌کند. مگی که همواره به آهنگسازی علاقه‌مند بوده است در زمان‌های بیکاری خود به میکس و ریمیکس آهنگ‌های گریس مشغول می‌شود و سبک جدیدی برای آهنگ‌های قدیمی او خلق می‌کند.

علی‌رغم اینکه مهارت و استعداد مگی توسط گریس نادیده گرفته می‌شود او باز هم به حدمت صادقانه‌اش به گریس ادامه می‌دهد. مگی به طور اتفاقی با خواننده‌ای خیابانی به نام دیوید آشنا می‌شود که صدای بسیار خوبی دارد و مگی به او پیشنهاد می‌دهد تا آلبومی به نام خودش ضبط کند. مگی برای انجام این کار جدید بسیار هیجان دارد و به دروغ خود را آهنگسازی مطرح و با تجربه به دیوید معرفی می‌کند و به او پیشنهاد می‌دهد تا آهنگسازی این آلبوم را به عهده بگیرد. به مرور مگی اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کند، علاوه بر تجربه آهنگسازی جدی که همیشه رویای او بوده است، علاقه‌ای بین دیوید و مگی پیدا می‌شود و مسائل عشقی این دو نیز به روند داستان اضافه شده و رنگ و بوی تازه‌ای به آن می‌بخشد.


فیلم رومانتیک جدید The Lovebirds – مرغ های عشق

فیلم های مرغ عشق / فیلم های عاشقانه خارجی 2020

تاریخ اکران: مارس 2020 (اسفند 1398)، آوریل 2020 (فروردین 1399)
امتیاز IMDB : نمره 6 از 10
بازیگران: کمیل نانجیانی، ایسا رائه، آنا کمپ و پاول اسپارکس
لاو بردز یا مرغ‌های عشق یک فیلم عاشقانه کمدی است که در سال جاری به روی پرده سینما رفت. این فیلم عاشقانه 2020، به کارگردانی مایکل شوالتر درباره زوجی است که در آستانه جدایی هستند. این دو به صورت ناخواسته درگیر ماجرای قتلی رمزآلود و خنده‌دار می‌شوند و تلاش می‌کنند اسم خود را از اتهام‌های وارده پاک کنند. فیلمبرداری این فیلم در ژانویه 2019 آغاز و در 27 فوریه همین سال به پایان رسید. هر چند فیلم مرغ‌های عشق یک فیلم معمولی به نظر می‌رسد و شاید با روحیه منتقدان زیاد سازگار نباشد، ولی به احتمال خیلی زیاد مخاطبان را راضی روانه خانه می‌کند.

  • ۹۹/۱۰/۰۶
  • faranak soltani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی